miercuri, 4 aprilie 2012

Voi si eu


Ma uitam prin comentariile pe care le-am primit de la voi. Mi se pare atat de frumos ca va faceti timp sa-mi scrieti si mai presus de toate, sa-mi spuneti vorbe calde.

 Si ma bucur sincer cand observ ca vedeti lumina din mine, chiar si atunci cand eu nu o mai gasesc.

Desi scriu ca sa-mi scot toate mizeriile din cap, si poate o fac intr-un mod egoist, fara sa ma gandesc cum povestile mele ar putea ajuta pe cineva, vad cum voi va opriti special ca sa ma trageti de mana.

Nu vreau sa devin sentimentala, dar inseamna enorm pentru mine, fiecare sfat si fiecare vorba pe care mi-o spuneti. Mai ales ca majoritatea nu ma cunoasteti personal...

Uneori imi scrieti fix ceea ce as vrea sa aud de la o persoana care a respirat acelasi aer cu mine. Iar acea persoana, care ma cunoaste, paradoxal, nu poate sa-mi spuna cuvinte frumoase.

Va multumesc ca sunteti aici si ca ma cititi, ca-mi spuneti ce ganditi si ca la randul vostru, va deschideti sufletul. 

Comentariile voastre, si cele bune, si cele rele, nu trec niciodata neobservate si neapreciate.

Din 2007, blogul asta ascunde multe povesti si ganduri...Am trecut prin procese de maturizare, prin bune si prin rele. 

Stiu ca in prezent nu suntem la un capitol tocmai roz si fericit, dar stiti deja ca tindem spre orizonturi albastre...


Un comentariu:

Mariana P Tractari Auto spunea...

Si noi ne bucuram foarte mult ca ne tii la curent mereu cu multe informatii interesante.Multumim inca o data si astept cu nerabdare noul post!