luni, 30 aprilie 2012

Zi de zi, exersam, respiram, dansam!

Aseara am avut un moment de - amsamorsingurainconjuratadepisicisaudebufnitepeobordurabeatasiratata. 

M-au cuprins toate starile de frica din lume si ma vedeam cum incerc sa comunic cu diverse persoane din viata mea, dar ele nu ma puteau auzi pentru ca aveau propriile griji si vieti, mult mai importante decat a mea.

Panica intervine intotdeauna in cel mai putin prielnic moment al zilei, noaptea. Parca vrea sa-mi aminteasca ca sunt doar eu cu mine si numai noi doua putem sa ne dam seama ce facem mai departe si sa ne linistim si sa incercam sa visam frumos.

Am o imaginatie debordanta, iar cand trebuie sa-mi proiectez existenta in viitor, lucrurile chiar o iau razna. Unde sunt, si ploua de o luna de zile, zilnic - pic pic, pic pic.

Cateva bocete mai tarziu, doua trei glume nocturne in lumea virtuala, am obosit si m-am culcat.

M-am trezit si chiar era soare. Si in minte si afara. Am pus cafea la facut, castile in urechi si m-am dus sa alerg. Si in timp ce imi miscam picioarele, facand inconjurul casei - e prima oara cand alerg si plamanii de fumator nu fac fata distantelor lungi - m-am trezit zambind ca un copil retardat.

Soarele imi intra in ochi si era cald si mi se parea ca EVIDENT toate lucrurile au rezolvare si pisici!, pana la urma doar o viata avem - decizii bune, rele, asta e, mergem mai departe.

Si cum incercam sa-mi ascund ranjetul tampit, sa nu par chiar super suspecta lumii de pe strada, am ajuns la concluzia ca trebuie sa scriu zilnic. Si pe blog, si pentru carte si pentru suflet si pentru tot.

A! Si abia azi..uhuu..am realizat ca nu mai are rost sa cert un om pentru ca nu ma iubeste. Si e bine. Ne auzim maine!

3 comentarii:

Zoli ZzZ spunea...

felicitari, candva poate vei alerga un maraton. keep on smiling. :)

Makü spunea...

believe it or not trec prin aceeasi poveste. si eu mi-am propus sa fug, sa scriu, sa trec peste. si da, zilele astea, cu vremea frumoasa si cu mirosul de vara mi-au ridicat moralul. au mai ramsa cateva picaturi de proasta dispozitie pe care intentionez sa le folosesc in mod constructiv.
felicitari si spor la sport si la carte.

SimonaR. spunea...

Alearga si scrie si uita de tot :*