miercuri, 16 mai 2012

Cruntul adevar despre opuse

Opusele se atrag ca sa se chinuiasca si sa-si faca rau. 

Sunt urate si co-dependente. Opusele se inteleg din priviri si se musca sub asternuturi. Se distrug psihic si se mint. Nu vor sa-si dea drumul si nu pot sa se inteleaga. 

Opusele se atrag ca sa faca scandal. Sunt intr-o continua competitie si cearta. Se sustin si-si pun piedici. Nu au aceleasi valori si idei. Nu vad acelasi tip de negru si nu accepta acelasi tip de alb.

Opusele se atrag si se influenteaza. Se asculta pe margine si sunt mereu in contratimp. Cand unele plang, altele rad, cand unele roaga, altele pleaca, cand unele vorbesc, celelalte ignora. Se apara si sunt atente.

Scuipa reprosuri, se prefac si nu uita. Se doresc violent si se consuma instant. Opusele dor si distrug. Se ascund si nu cedeaza. Sunt salbatice si reci. Continua sa se caute, desi au asteptari diferite.

Opusele se atrag, asa ca trebuie tinute cat mai departe unele de altele.

*Clipa cand ni se vor intersecta privirile si nu vom simti un gol in stomac.

25 de comentarii:

Anonim spunea...

"sa se chinuiasca". La o adica accept si varianta populara "sa se chinuie":) In ritmul asta ajung sa cred ca le faci intentionat. Radu

Ana spunea...

De frica ta nu mai pot sa scriu corect, asta mi-ai facut.

Anonim spunea...

E bine ca inspir macar frica:) Mai scrie si tu in genul posturilor cu Londra si Amsterdam ca ti-ai facut portia de aoleala pe saptamana asta. Radu

Ana spunea...

Frica, dar si confuzie. Incerc sa-mi dau seama care-i treaba cu tine. Hmmm...

Anonim spunea...

Un pic de mister nu strica niciodata:) Radu

Ana spunea...

Of, pentru o curioasa ca mine..nu stiu ce sa zic. Am multe ipoteze si scenarii, sa stii :D

Anonim spunea...

Cum ar fi? Radu

Ana spunea...

Nu sunt bune, asa ca sa nu te superi pe mine.

1. Ca esti cineva pe care-l cunosc

2. Ca stii ceva despre mine si ai tu un scop, nu-mi dau seama exact care este

3. Ca esti un dubios cu burta renegat de societate :))

4. Ca esti femeie :)

5. Ca esti un fost de-ai mei

Cum e? (de parca ai sa-mi spui...)

Anonim spunea...

1. Nu ne cunoastem.
2. Stiu foarte multe despre tine direct de la sursa. Ti-am citit totusi o gramada de posturi. Si sinapsele inca-mi functioneaza,zic eu. Fara vreun scop ascuns. Cel putin pentru moment.
3. Dubios poate. Cu burta niciodata. Devenit un pic sociopat in ultima vreme. Sociopat selectiv, in orice caz.
4. :)) Nu,totusi.
5. Nici, din moment ce nici macar nu ma cunosti:)

Cum e? Radu

Ana spunea...

Mmmm...sunt dezamagita. N-am aflat nimic interesant.

Anonim spunea...

Pai intreaba. Eu doar m-am conformat celor anterior scrise de tine. Nici scenariile tale n-au fost prea satisfacatoare pentru mine:) Radu

Ana spunea...

Ok :))

1. Ai tangente cu scrisul..muncesti in domeniu, sa spunem media?

2. Nu esti un animal urban :)

3. Ai pana in 30 de ani

4. Te imbraci de la Gap :))

5. Esti scund

6. Nu ai niciun viciu - nu fumezi, nu bei alcool, nu te droghezi, nu faci sex in exces/in echipa

Anonim spunea...

1. Nu. Medic rezident.
2. Ti-am zis ca momentan experimentez sociopatia. Si incepe sa-mi placa:)
3. 28
4. Vezi ca n-ai inteles nimic? Kenvelo forever:)))
5. 1.82. Ma descurc,sa zicem
6. Trebuie sa stabilim niste lucruri de la inceput- 1. sexul nu este un viciu, nici macar cand e facut in echipa; 2. sexul nu e niciodata in exces. Cu privire la restul placerilor enumerate de tine si catalogate in mod universal si total de neinteles pentru mine drept vicii-da,da si ocazional. Radu

Ana spunea...

Nu te cred, ma! E ceva fishy la mijloc :))

Anonim spunea...

Ce nu crezi? Radu

Ana spunea...

Glumesc. Cred tot, ca na, oricum suntem in mediul online :) Pot sa-ti dau o adresa de mail, de vrei sa ne mai intindem la vorba.

Anonim spunea...

Cu toata placerea.Si uite cum facem. Te scot la o bere si vin dupa mine cu diploma de licenta+contractul de munca, buletinul,o ruleta,tigari( si nu numai)si binenteles tricoul Kenvelo:) La partea cu sexul nu stiu ce sa zic. Asa,de la prima intalnire mai printeso? Daca insisti, bine, o facem si p-asta:) Radu

Ana spunea...

Cam atat de superficiala sunt, da :) Cine a zis ceva de intalnire? Am vrut sa las comentariile acide pentru blog si curiozitatile in privat, atat :)

Anonim spunea...

Imi cer scuze daca te-am jignit. O sa ma limitez la comentariile acide. Radu

Ana spunea...

Of..deja ne certam? Inainte de prima intalnire? :) N-am vrut sa sune asa, ci doar sa subliniez ca putem vorbi mai multe prin celelalte mijloace de comunicare.

Anonim spunea...

Nu se cearta nimeni aici:)As merge totusi pe varianta cu aciditatile momentan ca esti ca un arici. Radu

Ana spunea...

Bine. Arici esti tu! Ciaules :)

Anonim spunea...

Vezi ca ne intelegem? Sa scrii ceva frumos sa am ce citi maine:)Radu

Richie spunea...

Exista doua tipuri de opusuri: unele se anuleaza, altele se completeaza.

Ana spunea...

@ Richie: Foarte frumos expus. Subscriu!