joi, 17 mai 2012

Depresia noastra cea de toate zilele

M-am gandit destul de serios zilele astea la perioada neagra prin care am trecut. Mi se parea ca nu mai exista nicio solutie, nu mai vedeam scopul la nimic si nu intelegeam cum voi mai reusi sa rad vreodata.

Singura vinovata am fost si sunt eu. Mi-am alimentat niste stari tampite si m-am lasat prinsa de ele pana cand n-am mai putut sa respir.

Nu am crezut ca voi fi vreodata genul suferind de depresii, dar iata ca am facut-o si pe asta. Am avut cosmaruri, am dormit prost si un lung timp m-am mutat cu totul in pat. Am profitat de ocazie ca sa vegetez si sa ma uit pe pereti gandindu-ma la nemurirea sufletului.

N-am sa ma intind cu perioada de criza...vedeti si voi posturile din ultimele 10 luni si o sa intelegeti starea mea mintala. M-am simtit pe muchie de cutit, ca s-o spun pe aia dreapta, si nu prea a fost deloc bine.

De ceva vreme, incep sa-mi revin. Am iar asteptari, ma entuziasmeaza diverse, am planuri, fac liste, imi cumpar carti (si sandale), plec in vacanta, mananc (mai) sanatos, si-mi am grija de suflet.

Nu stiu cum am ajuns iar la ziua in care nu-mi pot imagina cum am putut sa fiu atat de trista. 

Cativa oameni au avut grija sa ma tina strans de maini si picioare, in perioada de mai sus, si nu prea mi-au dat drumul. Nici nu s-au lasat sensibilizati de omul in care ma transformasem si le multumesc pentru asta. Stiu sigur ca nu eram bine fara ei.

Apoi, cred ca am si reusit sa inteleg cateva lucruri despre mine - ce vreau, ce nu vreau, ce mai pot sa accept si ce nu.

Mi-am si dorit sa ma prabusesc complet si sa-mi accept conditia mizerabila. Scopul mi-a fost sa ajung atat de jos, incat tot ce-mi mai ramanea de facut era sa ma ridic.

Mi-a luat ceva timp pana cand intr-adevar am constientizat asta, dar na, iata ca am reusit.

Stiti de fapt ce vreau eu sa va spun? Este ok sa nu fiti bine si veseli tot timpul. Este ok sa aveti momente negre. Acceptati-le, cum stiti voi mai bine atunci, si intr-un final se va mai risipi din ceata. Si daca eu am putut, fiti siguri ca si voi puteti face asta.

13 comentarii:

SimonaR. spunea...

Intr-adevar, Is OK not to be OK! Important e sa reusesti sa treci peste deziluzii, iar tu ai putut. Sa iti fie bine!

oldman spunea...

da doamne!de cind astept postu asta!

Makü spunea...

imi plac oamenii care se pot ridica singuri si nu asteapta pe jos sa vina cineva sa le intinda o mana.
felicitari!

Miss S spunea...

"Not everybody has to be happy all the time. That's not mental health. That's crap."

Scrofina spunea...

si eu am stari de genul asta cel putin o data pe an...dar am nevoie de ele...citesc mai mult, meditez mai mult...petrec mai mult timp cu mine

Anonim spunea...

Ma regasesc in tot ceea ce tine de postarea asta.Nu stiu cum reusesti...sau cum reusim sa avem, partial, ce i drept...aceleasi trairi sufletesti, aceleasi dezamagiri si depresii. Multumesc pt tot, pt. blogul "nu sunt printesa", te pup!!! DA!!!

Ana spunea...

@ Simona: Multumesc, sa fie bine pentru toata lumea :)

@ Oldman: Hihi

@ Maku: Multu'

@ Miss S: True that!

@ Scrofina: Da, cred ca despre asta e vorba, corect :)

@ Anonim: Si eu iti multumesc pentru vorbele astea frumoase!!!

Balonas spunea...

Starile proaste nu te ajung decat daca le lasi , sau daca tu singura le alimentezi aducandu-ti aminte toooot ce te enerveaza sau ce nu a mers bine.
Oricum,sper ca nu o sa mai treci prin asta din nou.
Te imbratisez >:D<

Ana spunea...

@ Balonas: Cam asa este, sa stii..dar na, uneori nu ne putem abtine. Multumesc de gandurile bune. Te imbratisez si eu pe tine :D

chelseaforce spunea...

Bună ziua!


Mă numesc David Benedek și scriu lucrarea mea de licență cu titlul Bloguri ca instrumente de marketing în România. Aș vreau să cercetez despre tendințele de blog din România, despre blogosferă și cel mai mult, despre activitatea bloggerilor de marketing. Dacă aveți 3 minute și vreți să ajutați un pic, vă rog să vă completați chestionarul, iar dacă aveți prieteni bloggeri, puteți să le trimiteți și pentru ei. Mulțumesc frumos!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGpkMlg1QnFhcTAyRzh2MWtlWDFMNlE6MQ

Anonim spunea...

la cat de nasoala esti e normal sa fii trista

Florina Raita spunea...

ma bucur pentru tine ca ai trecut peste perioada aceea neagra:*

Ana spunea...

@ Florina: Multu' frumos :*