marți, 29 mai 2012

Pauza

Bai, cate posturi am putut sa scriu despre drama mea sentimentala. Zeci.

De nu mi-am scris povestea de la prima clipa, iar apoi am asteptat cuminte finalul, ca sa mai pot istorisi si cele toate ce-mi treceau prin cap.

Acusi se face anul de la cea mai trista zi din viata mea si iata ca sunt pregatita sa ies iar in lume.

Ce bine ar trebui sa se mai simta toti barbatii dupa care am bocit in hohote, intinsa pe podele, bai si balcoane - mda, mereu cand plang in hohote trebuie sa fiu undeva la nivelul podelei. 

Dumnezeule Mare, cate lumi mi s-au mai sfarmat si cate vise, iar dupa ce timpul mi-a lins ranile am luat-o de la capat.

Si acum ce? Iar cunoaste pe unu', iar accepta-i sau nu defectele, iar povesteste despre tine, iar prezentati-va la prieteni - numai cand ma gandesc si obosesc.

Drept urmare, plec in vacanta.

Revin in 8 zile. De vreti sa-mi comunicati ceva, ma gasiti pe mail si pe Facebook :)

5 comentarii:

SimonaR. spunea...

Vacanta placuta atunci! :)

Andrada spunea...

Vacanta si odihna placuta.

Ana spunea...

@ Simona + Andrada: Gata fetelor, am revenit. Multu de urari :*

Andrada spunea...

Bine ai revenit Ana!

Moni * spunea...

când va apărea un -el- special nu te vei mai gândii că "iar" trebuie să. vei vrea să-l cunoşti, să-i accepţi sau nu defectele, să povesteşti despre el, să îl prezinţi prietenilor. plus că nimeni nu îţi garantează că va dura o veşnicie. tu alegi dacă vrei sau nu să te implici; cunoscând riscurile.