sâmbătă, 26 mai 2012

Stiu exact ce NU mai vreau

M-am saturat de lucruri complicate. De pus miliarde de intrebari, de a sapa in gandurile si sufletele oamenilor ca sa aflu raspunsurile exacte si de a ma intreba non-stop "oare ce inseamna asta?".

Nu mai vreau sa-mi dau seama daca cineva tine la mine analizandu-i subtilitatile. Nu mai vreau sa uit de mine si sa fac pe altcineva fericit...un altcineva care nici macar nu vede 1% din tot ceea ce i s-a oferit.

Nu vreau amicitii dupa iubiri ce m-au facut sa ma indoiesc de mine, la fel cum nu vreau sa fiu locul doi pentru persoana pentru care mi-as da viata.

Nu vreau prietenii cu oameni care nu-mi mai impartasesc valorile si care s-au pisat pe ani de stat bot in bot. Nu vreau discutii de complezenta si zambete politicoase in parc.

Nu vreau sa ma justific in fata oamenilor apropiati care ma cunosc cu cele 1 miliard de defecte pe care le am si care, cu tot egoismul de rigoare, ar trebui sa ma accepte asa cum sunt. Nu vreau ca ei sa se justifice in fata mea.

Nu mai vreau mistere si enigme. Nu mai vreau sa ghicesc si sa-mi bat capul.

Nu mai vreau sa caut. Nu mai vreau sa iert pe cei care ma calca constant in picioare.

Nu mai vreau sa fiu timida. Nu mai vreau sa-mi fac planuri detaliate si nici sa mi se spuna ce sa fac. 

Nu mai vreau sa cred si sa fiu dezamagita. Nu mai vreau sa-mi fie frica de ziua in care as putea sa fiu fericita.

5 comentarii:

Cristina Cioba spunea...

Bravo. Foarte bine. Sa te si tii, sa fie un fel de mantra ce-ai zis tu. Ca mie=mi vine sa o printez si s-o pun pe perete. BRAVO

Ana spunea...

@ Cristina: Multummmesc, draga mea. Am sa incerc sa ma tin de cuvant :)

OanaTw spunea...

Wow.. ai incercat sa pui pe muzica cea ce scrii? stiu ca suna ciudat, dar eu cred ca ar fi minunat:D

silvienoire spunea...

Aveam aceleasi stari( gandit, razgandit, confuzii, analiza subtilitatilor,etc). Cineva mi-a oferit declikck-ul amintindu-mi ca sentimentele reale si puternice nu lasa loc de atatea intrebari. Este minunat ce scrii tu aici

Ana spunea...

@ Oana: Nope...poate incearca cineva..nu stiu, ar fi interesant :)

@ Silvie: Multumesc tare, tare mult. Te mai astept cu mare drag.