duminică, 13 mai 2012

Vorbe pe care nu vreau sa le aud de la barbatii pe care i-am iubit

- nu mai pot

- tot ce-mi doresc este ca tu sa fii fericita

- stiu ca ti-am facut rau

- nu comunicam pentru ca eu consideram ca nu are sens

- intotdeauna ai fost o persoana draguta, asta nu te face mai putin nebuna

- imi pare rau pentru tot

- te voi iubi mereu, dar impreuna ne facem prea mult rau

- meriti sa zambesti in fiecare zi

- nu te-am lasat cu vorban'n vant, am atipit

- eu te iubesc la fel, poate mai mult, ..dar nu ma face fericit doar acest lucru

- nu stiu ce vreau, lasam timpul sa decida

- nu pot sa-ti spun ca nu te iubesc

Sa vi le bagati in cur, dragii mei!

14 comentarii:

Anonim spunea...

-merti ceva mai bun
-a intervenit monotonia
-vrei sa stau cu telefonul in mana toata ziua???!!!

Anonim spunea...

1. nu mai pot=nu mai vreau
2. imi doresc sa fii fericita ca sa nu am eu remuscari cand sunt cu alta.
3. ti-am facut de o mie de ori mai mult rau decat stii sau iti imaginezi
4.nu comunicam pt ca nu voiam sa comunic cu tine
5. n-ai idee cat de nebuna te consider
6.imi pare rau pt tot=s-a terminat
7. te voi iubi mereu etc= insulta la inteligenta unei maimute (cu un usor retard mintal)
8. meriti sa zambesti-vezi pct 2
9. ma plictiseai
10. vezi pct 7 - e deja mitocan
11. singurul lucru sincer /corect, care insa ascunde multe altele
12.mai da-l in pula mea. Radu

Ana spunea...

@ Anonim: :) clasicele..

@ Radu: Ti-am zis ca-mi place de tine sau ma repet?

Anonim spunea...

Poti sa te repeti, nu ma supar:) Stii printeso...cand o femeie zice lucrurile astea mai e cum mai e, dar pentru un barbat e penibil sa nu aiba proprietatea cuvintelor sale. Asa vad eu lucrurile. Si asta e un moment bun sa-mi cer scuze pt remarcile mai acide la adresa sa. N-ai ramas tu agatata de individ de nebuna ce esti, el te-a tinut acolo ca cine stie...poate i se scoala intr-o zi ca s-a razgandit si te vrea inapoi. Radu

Ana spunea...

Draga Radu, apreciez ca spui franc ce gandesti. Imi place foarte tare asta la o persoana, indiferent cat de acida poate fi uneori.
Probabil..acesta este si motivul pentru care, de multe ori, ma perind de-o parte si de alta a caii - nu mi se ofera niste raspunsuri exacte si trebuie sa le deduc singura - urasc asta.

Sunt curioasa, totusi, cu superficialitatea de rigoare..ce te determina sa-mi comentezi...probabil mult spus sa-ti pese :)

Ana spunea...

Hehe ... Asa am fost cu totii la 15 ani (si de o parte si de cealalta) :)

Ana spunea...

@ Ana: Unii isi traiesc cei 15 ani si la 30, atunci ;)

Anonim spunea...

O sa te rog sa-mi scuzi lipsa de originalitate. Pentru ca-mi pari o persoana interesanta si nu multe imi par asa:) Radu

Ana spunea...

@ Radu: Citezi din mine sau este pura coincidenta? :)

Anonim spunea...

Nu exista coincidente. Dar hai sa mergem pe varianta mintile mari gandesc la fel:) Radu

Ana spunea...

Radu: Haha..bine, bine, fie :)

Makü spunea...

s sa nu uitam:
-te iubesc enorm dar este dincolo de tinut mana si sarutat
-voi fi mereu langa tine cand ai nevoie
si cireasa de pe tort:
-esti cea mai buna prietena a mea/esti ca o mama pentru mine
BURN!

Ana spunea...

@ Maku: esti ca o mama pentru mine...dumnezeuleee.. NOT

Catalina spunea...

Si ne intelegem mai bine fiind doar prieteni. Am nevoie de o pauza/ Ma sufoci(cu tinutul de mana pe strada si pupicei anemici).
Clar, acelasi BURN il urez si eu:))