vineri, 8 iunie 2012

Ce NU vor barbatii sa auda de la femei

- m-am gandit la ceva

- vreau sa vorbim

- spune-mi la ce te gandesti

- sunt ok, nu am nimic

- cu cine iesi in oras?

- esti super dragut, ca prieten

- nu vreau sa ne certam, dar...

- nu am cu ce sa ma imbrac, nu mai mergem niciunde

- chiar trebuie sa vina si prietenii tai cu noi?

- iar iti iei blugii astia?

- cine te-a sunat?

- da' nu pot sa ies si eu cu tine si baietii?

- la ce ora vii acasa?

- ce e ala offside?

- nu-ti mai lua inca o bere 

Alte sugestii, pareri, reclamatii?

Un comentariu:

Moni * spunea...

din blog în blog am dat peste tine. şi uite cum la cinci dimineaţa beau suc de porocale, fumez, o ascult pe Birdy şi îţi citesc blogul. ceea ce m-a făcut să nu mă opresc este faptul că mă regăsesc în foarte multe lucruri pe care tu le scrii, iar în altele sunt complet de acord. da, probabil că asta e. în afara faptului că transmiţi puţin (sau mai mult) pesimism, îmi place modul în care te exprimi. mi-am permis chiar să şi intervin cu un comentariu, 2, 10, acolo unde am crezut că am ceva de spus.

bine te-am găsit.