marți, 31 iulie 2012

De prin Vama

Marea-mi spala sufletul. Ma duc cu drag in locul unde o baie imi vindeca rani si-mi linisteste emisferele. Lumea zambeste si e relaxata. Conversatiile sunt naturale si muzica buna.

Pe plaja nu-mi fac griji si am sentimentul ca mai devreme sau mai tarziu o sa fie bine.

Un baietel de vreo 3 ani, din bratele mamei lui, m-a tras puternic de umar si m-a luat prin surprindere, oprindu-ma, ca sa-mi dea un pupic.

Mi-am adus aminte cum e sa intalnesti oameni care se comporta normal si care-mi dau explicatii pe care in alte parti le vanez cu spirit de nebuna.

Cerul e prea instelat si ca sa nu ma mai impiedic urmarindu-l fascinata, am dormit sub el. Si iar a fost bine.

Hamacul e sezlong, iar sandvisul cu omleta si bacon deja a devenit vedeta.

La 3 dimineata ma plimb pe ulita si-mi doresc sa pot face acelasi lucru si in Capitala.

Lizuca mi-a dat iaurt cu cereale dimineata si mi-a facut cafea cu ingheata noaptea. Mi-am ars-o atat de boem, incat nici Vale n-a mai fost antipatic. Mi-a oferit ceai cu multa gheata si Biskrem cu mere.

Da..lumea e generoasa si parca mai frumoasa.

Am fost intrebata ce-mi doresc si nu mi s-au facut promisiuni varatice.

Probabil am sa fac o traditie din a bea acel vin demidulce...

Incerc pe cat posibil sa trag de sentimentele din lumea asta si sa ma tin departe de cele de aici.

Plus de asta, dupa ce mi s-a zis ca-s simpatica, minunata, cu ochi frumosi, cum sa nu ma intorc?

6 comentarii:

OanaTw spunea...

genial:) marea este singurul loc in care mergem fara a lua si grijile cu noi.

Klauss Punkcakes spunea...

Vama Veche este, cu adevarat, Nirvana.

Pauza De Tigara spunea...

Ai adus Vama veche in sufletul meu chiar daca nu am ajuns la ea anu asta

Ana spunea...

@ Oana: Dap..si asa ar trebui sa ramana :)

@ Klauss: :D

@ Pauza de tigara: Ce ma bucur!!!

Euxiniu spunea...

Imi aduci aminte ca in Vama mai vin si oameni frumosi cateodata. Si am zambit.

Moni * spunea...

pentru că acolo poţi să fi tu, fără ca cineva să se uite strâmb şi să te judece. da. e grozav acolo!