marți, 28 august 2012

A fost FAIL

Fail este clipa in care lucrurile pe care ti le-ai imaginat in realitatea ta proprie si personala n-au niciun fundament in realitatea propriu-zisa.

Am deosebitul talent de a ma baga in niste situatii din care nu stiu cum sa ies. Raman undeva intre starea de tampa si cea de imobilizata si tot ce pot sa fac este sa dau din cap si sa zambesc.

Nu stiu daca timiditatea-mi este de vina sau faptul ca pur si simplu nu stiu sa exprim cu vorbe clare ce gandesc. Asa ca tac, desi intre emisfere ma imaginez intr-o camera in care ma dau cu capul de pereti.

E ca si cum ma las asa retarda pe o canapea in timp ce Ana cea de toate zilele sta langa mine si rade.

Toate astea se intampla cu anumiti oameni. In general cei care asculta doar ce au ei de zis si nu-i intereseaza opinia persoanei din fata lor. De fapt, nu-i intereseaza persoana din fata lor, punct.

Am un instinct decalat si vreau sa vorbesc cand deja e prea tarziu. Spiritul libertin si actiunile mele de pana in momentul X se lovesc de spiritul meu de fata de pension si la final iese o mare mizerie.

Am sa incetez sa-mi mai bat capul. Atat am de zis.

7 comentarii:

Anonim spunea...

nobody cares..

Ana spunea...

:) Sa intru intr-o polemica in care sa-ti spun ca nu e nevoie sa ma citesti sau ca faptul ca ai stat sa-mi scrii demonstreaza contrariul?

Mai bine o las asa.

A☻ spunea...

I care!
Imi place sa te citesc,desi recunosc imi placea mai mult Ana de acum un an sau poate chiar mai mult,Ana din perioada in care am descoperit blogul tau dragut.
Va veni soarele din nou pe strada ta,ai incredere!

Anonim spunea...

nu a fost fail!
si daca il intrebai dupa, iti spunea asta.
ca nu pari tampa la exterior!

si pari timida, pentru ca nu faci chiar tot ce simti, dar faci ceva! si e bine

Cel putin mie asa mi se intampla.

Violeta Leontina spunea...

Buna seara vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar si sa distribuiti pe facebook despre fetita mea Leontina Nicoleta Calin
Mai multe detalii le gasiti pe :http://leontinanicoleta.blogspot.ro/
Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail leontinavioleta@yahoo.com
Va multumesc frumos!

Moni * spunea...

dacă renunţi să-ţi baţi capul în ceea ce priveşte anumite persoane care pur şi simplu nu merită efortul, este minunat. şi eu sunt la fel de-o vreme-ncoace şi mi-e bine!

Ana spunea...

@ A: Am sa incerc sa scriu mai optimist, promit :)

@ Anonim: Daca e bine..atunci e bine. Dar tot fail a fost :)

@ Moni: Hahaha. Ma bucur ca m-ai descoperit si-ti multumesc pentru toate comentariile. Te mai astept pe aici si te pup