luni, 20 august 2012

Imi place sa fiu melodramatica

Parca din ce in ce mai mult ma apropii de momentul in care peste 80% dintre cunoscuti se uita suspect la mine si ma intreaba: "si tu, nu esti cu nimeni?".

Toata lumea face copii si se muta frumos la casele lor si o iau pe un drum linistit si asezat. Se duc pe un teritoriu destul de strain mie si am sentimentul ca-i pierd din vedere.

Un sfert de veac am crezut in iubire si am ajuns in punctul in care nu o mai cred. 

Daca e sa ma iau dupa dragul meu fost, am sa raman singura inconjurata de pisici. Sau, varianta numarul doi, maritata cu un corporatist plictisitor care ar face doar ceea ce spun.

Mi se par foarte departe vremurile cu mine fericita. Fericita asa, langa un el.

Parca mi-am trait toata iubirea, asa am senzatia. Chiar sa fi dat tot ce am avut mai bun in mine pe un om care s-a pisat? Nu vreau sa cred, desi asa simt uneori.

Acum mi-e frica. Nu pot sa uit cum asteptam sa treaca mai repede minutele, orele, zilele si sa vina clipa cand aveam din nou sa respir. Nu-mi mai doresc niciodata acea tristete.

Mi-e frica sa ma arunc in bratele unui alt el. Sa devin iar vulnerabila, sa am incredere, sa visez?

M-am baricadat iar in spatele unui zid. Sunt distrusa structural - asta e raspunsul.

Tot ce sper este sa nu uit sa ma indragostesc. Atunci cand va fi cazul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

sunt in exact aceeasi situatie ca si tine, majoritatea prietenelor s-au casatorit, sun pe puctul de a se casartori, sunt gravide etc. si eu...de un an iarasi singura. doar 24 de ani am, dar am ajuns sa fiu sigura ca voi ramane "forever alone"

Bela spunea...

Cea mai profunda relatie pe care o putem avea e relatia cu noi insine! Restu` e doar frisca:)

Pastila Zambitoare spunea...

Nu este niciodata prea tarziu pentru a te indragosti!

Ana spunea...

@ Anonim: Nu vei ramane forever alone, asta 1 :) si 2, sunt doar momente si stari pe care le avem in anumite circumstante. O sa fie bine, ai sa vezi tu :)

@ Bela: Exact! Foarte frumos expus!

@ Pastila: :) sper doar s-o fac de cine trebuie.

Jane.. spunea...

..imi spunea cineva odata ca flacarea iubirii arde o singura data - apoi ramane doar cenusa..