luni, 3 decembrie 2012

26 de ani si ce am invatat

Pe 23 noiembrie a fost ziua mea. Am vrut sa scriu fix atunci un post, dar n-am avut timp, asa ca iata-l acum, la vreo doua saptamani distanta.

Ce am invatat eu, in sfarsit, pana la varsta asta minunata:

- unele prietenii dispar intr-o secunda, chiar daca au fost frumoase ani intregi

- daca un barbat te place, te cauta, chiar daca ai prieten, chiar daca esti inabordabila, chiar daca... te cauta!

- am iubit cum nu cred ca am sa mai iubesc vreodata, dar asta nu inseamna ca n-am sa mai iubesc

- detasat de suflet, sexul e doar sex, si e ok

- sunt fundamental o sensibila care se consuma din cele mai mici chestii si in acele momente o sa-mi apara pete

- e IMPORTANT sa te speli pe dinti in fiecare seara, sa te demachiezi si sa te dai cu crema, indiferent cat de obosita/beata/sparta esti

- manichiura iti poate face ziua mult mai frumoasa :)

- esti liber sa iei ce decizii vrei tu si sa-ti asculti inima - daca vrei sa pleci din tara, du-te, daca vrei sa porti matase iarna, poarta, o viata ai

- uneori trebuie sa-ti constientizezi mortalitatea si varsta

- sa-mi sun mai des bunicile 

- sa folosesc "memo" de pe telefon atunci cand merg pe strada si-mi vin idei de scris pe blog, depinde doar de mine sa raman creativa

- oricum ar fi, marea ma spala direct pe inima

- strange bani si du-te si viziteaza cat poti din lumea asta mare

- cand mai jos de atat nu poti sa ajungi, tot ce trebuie sa faci este sa te ridici, va fi bine

- toti suntem niste egoisti, depinde doar de noi cum dozam aceasta caracteristica

- sa nu mai intretin prietenii din complezenta cu oameni ipocriti

- MAGNE B6 face minuni 


PS: Ce faci Radu, ma mai citesti? :)

21 de comentarii:

Anonim spunea...

un barbat te cauta mai ales daca nu esti disponibila.
p.s. o sincronizare perfecta, ce sa zic

Ana spunea...

mi-e dor, sa stii.

Anonim spunea...

tie ti-e dor de multe :)
la multi ani!

Ana spunea...

hai sictir. multumesc :)

Ana spunea...

nu-ti dai drumu' la mail?

Jane.. spunea...

.imi place blogul tau - intotdeauna spui lucrurilor pe nume :)

.si da, viata e prea scurta ca sa o traiesti cu regrete ..iubire, iubire, iubire.

la multi ani!

Ana spunea...

@ Jane: Multumesc frumos, te pup!

22 septembrie spunea...

- unele prietenii dispar intr-o secunda, chiar daca au fost frumoase ani intregi


asta ar trebui sa fie ceva foarte trist, dar nu întotdeuna e așa greu să spui la revedere

la mulți ani, anyway

Ana spunea...

@ 22 septembrie - mai trist e ca uneori nici nu spui "la revedere". si trist e cand oamenii se schimba peste noapte..sau de fapt au fost mereu asa si nu i-ai vazut tu..

Armi spunea...

Subscriu la "unele prietenii dispar intr-o secunda, chiar daca au fost frumoase ani intregi". E foarte adevarat din pacate. Frumos blogul.

iannis spunea...

..a fost ziua ta, deci LA MULTI ANI !

Anonim spunea...

ce de personalitate ! :) bine scris, felicitari !

Violeta Leontina spunea...

Buna seara vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar si sa distribuiti pe facebook despre fetita mea Leontina Nicoleta Calin
Mai multe detalii le gasiti pe :http://leontinanicoleta.blogspot.ro/
Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail leontinavioleta@yahoo.com
Va multumesc frumos!

Anonim spunea...

noroc ca nu mi-ai transmis mesajul prin porumbel,ca l-ai fi omorat pana sa ajunga la destinatie.
Cel pe care nu il stii.

Ana spunea...

:)) pai..feed-back-ul nu a venit, si ma simteam penibil. si oricum..nu ai ascultat ce am avut de zis..asa ca..

Anonim spunea...

interesant cum te simti tu penibil in mod selectiv

Ana spunea...

interesant cum vb cu mine aici si nu pe mail.

Ana spunea...

esti extrem de incapatanat, sa stii. nu mai zic nimic.

Anonim spunea...

si daca totusi o sa mai zici, nu uita de porumbel

Ana spunea...

nu, pentru ca voi fi nevoita sa-l ucid pana sa ajunga la destinatie. chiar am scris frumos acel mesaj, nu are sens sa continuam discutiile noastre aici. fie cum vrei tu si aia e.

Anonim spunea...

nu cauta niciodata un barbat, nu-l suna, nu-i da mesaje...lasa-l pe el sa faca totul...nu te arata prea interesata..."lasa-te greu" dupa cum spunea bunica..si dreptate avea