luni, 17 decembrie 2012

"Ce este" nu-i = cu "Ce-ar fi putut fi"

Uneori este bine sa nu mai faci nimic. Ai ras, ai simtit un fior, si ai mai colectat o amintire frumoasa. 

Chiar daca simti si tu acele priviri ascunse, sub piele. Las-o asa.

Inima poate-ti spune invers, ca s-ar putea intampla ceva, ca se simte ceva chimie. Ignora.

Unele povesti incep si se termina intr-o seara. Apartin unei zile si unui anumit loc. Nu sunt facute sa fie scoase-n lume.

Alte povesti isi retraiesc sfarsitul la infinit si nu apuca sa-si sarbatoreasca niciodata inceputul.

Realitatea unui moment poate fi o simpla iluzie in realitatea de zi cu zi.

Factorii pragmatici mananca din simtiri cu rapiditatea cu care ziua se transforma-n noapte si noaptea-n zi.

N-ar fi frumos sa schimbam nuvelele existentei noastre in romane.

"N-a fost nimic din ce-a putut să fie,
Şi ce-a putut să fie s-a sfârşit...
N-a fost decât o scurtă nebunie
Ce-a-nsângerat o lamă, lucioasă, de cuţit!..."



Istoria vietii mele, parol!

19 comentarii:

Anonim spunea...

o sa fie candva,h.

Ana spunea...

Draga anonim, tare as vrea eu sa stiu cine esti. Multumesc pentru comentariile astea seci..si pline de speranta.

Anonim spunea...

Tu crezi c-a fost iubire-adevărată...
Eu cred c-a fost o scurtă nebunie...
Dar ce anume-a fost,
Ce-am vrut să fie
Noi nu vom şti-o poate niciodată...

P

Ana spunea...

N-a fost decât ce-a trebuit sa fie,
Si, dac-a fost cu-adevarat ceva,
N-a fost decât un strop de vesnicie
Desprins dintr-un meschin “et caetera!”…

:)

Anonim spunea...

din experienta iti pot spune ca unii oameni pot simti "chimie" si povesti cu 20 alti oameni zilnic, fara sa fie adevarat... nu e, oare, mai bine, sa incetezi sa mai cauti si pur si simplu, sa te lasi sa existi? frumos, simplu, chiar nefericita asa cum zice singuratatea, dar cu picioarele pe pamant? nu stiu, zic si eu...

Ana spunea...

nu prea-mi inteleg cititorii care imi dai ei sfaturi..crezand probabil ca eu traiesc undeva pe coasta de est a norilor. tu chiar ai sentimentul ca-s asa naiva? daca da..asta e. fiecare interpreteaza cum doreste ce scriu eu aici. dar as aprecia daca nu as mai primi sfaturi bine intentionate. una scriem, alta facem..sau daca uneori se intersecteaza si mai bine. persoana care scrie pe blog intensifica niste momente...si nu prea-i place sa-si justifice scrierile.

Anonim spunea...

si cu toate astea si le justifica :)
radu

Ana spunea...

Ce post fructuos..a adunat pe toata lumea :)

Si le justifica intr-o anumita proportie, dragul meu Radu..ca se enerveaza, de asta. Am sa scriu un post despre.

Nu pun egal intre anonimul ce-mi da sfaturi si tu..sper. Nu?

Anonim spunea...

nu, printeso. nu-mi mai recunosti stilul?

Ana spunea...

Dintr-o mie :) Dar si nonprintesele mai au dubii..e de la dor :)

Anonim spunea...

:D

Anonim spunea...

o sa ma semnez cu R de acum incolo. si poate incep sa scriu si poezii, cine stie?

Ana spunea...

:))) Ooooofffff...ma doare capul!

Anonim spunea...

de la poeziile nocturne, anuta.

Ana spunea...

Minulescu nu-mi da niciodata dureri de cap..e singurul poet care-mi face placere.

Dar astept o poezie, R :) Surprinde-ma.

Anonim spunea...

Niciodata. Ma duc sa vanez mamuti daca trebuie,dar poezii?

Ana spunea...

da..ce-i drept, hai sa vanam mamuti, pentru ca suntem curajosi. dar sa nu ne dam drumul la mail. nimic suspect in ecuatia asta?

Anonim spunea...

noroc ca mamautii au disparut, ce pot sa zic :)

Ana spunea...

te lupti in van atunci :)