luni, 31 decembrie 2012

In noaptea dintre ani....

Mi-e dor de un inceput. De emotii si tot ce-i frumos in primele zile. De fericire. 2012, ai fost de cacat! Chiar ai fost! Chit ca ai avut si momentele tale bune. 

Inca as fugi descaltata dupa... Nu-i de inteles si nici nu trebuie. Noroc de ea, trista mea de suflet, ce a fost mereu aici de la un inceput la altul. Si alti putini, de suflet. 

Mi-e dor de un inceput. Depinde doar de noi asta, zilnic, si nu de 1-ul unui nou an. 

Cu toate astea, beau si dau foc, sa se duca la dracu' relele. Sa aveti deci un an nou mult mai bun ca cel trecut!

10 comentarii:

ildi spunea...

Cred ca niciodata nu m-am simtit atat de singura ca in aceasta zi...vreau sa itimultumesc pentru tot ce scrii aici, in ultima vreme s-a nimerit sa am aceleasi sentimente ca si tine. Iti urez un an nou mai bun si mult mai fericit!

Ana spunea...

@ Ildi - Imi pare rau sa aud asta. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si iti doresc si eu tie un an plin de zambete!

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=co6WMzDOh1o

Anonim spunea...

http://www.andreearaicu.ro/blog/2012/12/31/la-sfarsit-de-an/

Criss spunea...

Fir ar al dracu...mi-ai luat cuvintele din suflet si le-ai scris pe blog...si nu doar in postarea asta...la multi ani si sa fie bine ca sa nu fie rau!

Oana spunea...

Sa speram ca 2013 o sa fie diferit. Asemenea tie, 2012 chiar a fost de kkt. Sper din tot sufletul sa se schimbe situatia pentru toti, si 2013 sa ne aduca numai vesti bune.

Alina spunea...

E bine sa-ti bei necazurile, dar cu limita :) Un an nou fericit!

Claudiu spunea...

I'm a dreamer !!! :)) Imi vine sa rad... tocmai am descoperit ceva care ma amuza personal, alti ar spune ca e penibil... :))
Mi-am facut cont pentru a trimite un mesaj unei fete care "scria" povesti... mi s-a parut asa apropiata de felul cum gandesc eu.. chiar daca vroiam sa si dezbat unele idei pe care le vedeam diferit... Si uite asa descoperi blogul tau :))) Multe din postarile tale sunt preluate. Oricum, vreau sa vad cum este persoana in cauza...

......................

PS : Atata timp cat suntem sanatosi si avem simturi/sentimente si un pic de inteligenta... ar trebui sa fim fericiti. Cate lucruri minunate se intampla aproape in fiecare zi si noi nu le vedem... nu sunt mai destept, nici eu nu le vad... dar de la o vreme incep sa fiu tot mai fericit.. chiar daca aparent nu as prea avea motive,din contra. Va salut, va pup si va doresc numai bine! Poate ne mai auzim !

Ana spunea...

@ Anonim: Nu stiu daca primul anonim este = cu anonimul 2, dar multu de melodie.

@ Criss: La multi ani! 2013..simt eu ca va fi un an bun.

@ Oana: Da, da, da. Eu cred ca o sa fie bine!

@ Alina: La multi ani! :)

@ Claudiu: Haha, amuzant comentariul tau, da. Multu de urari! La fel si tie!

claus web spunea...

Mi-a atras atentia imaginea, e 'vintage' si parca, indrazneata. Asta imi da senzatia, dar mi-a placut postarea ta. Imi plac imaginile pe care le postezi pe blog. A fost un an haotic, chiar, insa si eu am avut senzatia de sufocare si de nevoia unui nou inceput.