duminică, 6 iulie 2014

Dezordonat


Bagaje si maini prinse in multime. Euforie. Alcool. Vrei sa fac o scena? Cearta. Betivi.

Cercei pierduti. Serbet de zmeura; imi iei?

Te uitasem pentru o clipa. Stai sa te musc de umar sa vad daca-ti mai stiu gustul. Da, tu esti. Poftim? Te-ai speriat? Iar? 

Nu. E bine. Suntem bine. 

O sa-ti mai fie dor? Nu stiu. 

Da-ti zambesc frumos. 

O luam de capat. Alt inceput. Alta strategie. Light.

Un nou scenariu. Esti nebuna. Sunt?

Ti-e drag. Minti. 

Fugim dupa pulsuri accelerate. 

O noua ea? Un nou el? Ne pasa?

Infruntam drepti senzatii noi. Inca suntem tineri. Inca mai avem de explorat. Stai, nu ne oprim aici. Nu fugi!

Iti place de mine? Nu. Da? Tie?

Esti aiurea. Tot eu?

Prioritati; liste. Sunt acolo? Nu. Ok. Nu-mi pasa. 

Da-mi un selfie. Ai dormit bine?

Cuvinte la rece. Incotro? Habar n-am. Bem un vin?

O glumita. Te-as pupa. Da? Ba eu pe tine.

4 comentarii:

Anonim spunea...

h...

Ana spunea...

?

Anonim spunea...

imi pare rau

Ana spunea...

mie-mi pare rau ca nu inteleg nimic si nu stiu de ce-ti pare rau tie.