miercuri, 26 noiembrie 2014

28 de ani si cei care conteaza


28 de ani. Nici mult, nici putin. Nu ticaie ceasul dramatic, nu s-a scurs timpul pentru vise sau fluturi sau cariere stralucitoare. 

S-a mai pierdut din directie si motivatie. Recuperam. Nu e panica. Cred.

28 de ani in care m-am format pana in punctul in care am ajuns sa cred ca mai trebuie sa ma formez.

28 in care una dintre marile mele valori a fost (si este) prietenia. Ideea de om pe care poti sa-l apuci de mana si atunci cand e bine si atunci cand e rau. 

Am pierdut oameni langa care am fost convinsa ca am sa imbatranesc. Doare. Am facut loc pentru altii. Am crezut in oameni si am fost dezamagita. Au venit altii care mi-au aratat ca se poate si altfel. 

28 de ani si o gasca de oameni care mi-au facut cadou o carte. Nu se gaseste in librarii si poate nu e nici demna de privirile criticilor. Cuprinde, la final, texte, de la fiecare in parte, despre mine. 

Nu stiu sa exprim corect in cuvinte care este sentimentul pe care-l ai cand realizezi ca 17 oameni au avut ceva de spus despre tine sau catre tine. Va multumesc! 

Si poate nu reactionez asa cum trebuie atunci cand trebuie, adica nu sunt sentimentala cand ar trebui sa fiu sentimentala (dar da, sunt de multe ori la momentul inoportun), dar am fost teribil de emotionata.

Conteaza enorm ca sunt oameni care conteaza si pentru care contez. Chiar daca nu stiu inca drumul exact, e bine ca am cu cine sa-l impart.

Asadar, multumesc inca o data Irina, Bogdan, Carina, Seb, Sergiu, Alecsandra, Capri, Gruia, Verde, Anda, George, Andra, Marius, Raluca, Vlad, mama&tata.

Iulia, pe tine am sa te citez si voi spune ca si eu cred, asa cum bine stii, la fel.

"[...] spun ca sunt sigura ca prietenia asta nu o sa piara niciodata. Pentru ca niciuna dintre noi nu o sa-i dea drumul." 

5 comentarii:

Loredana spunea...

La multi si fericiti ani!

Loredana spunea...

Sa te bucuri in continuare de prieteni la fel de buni si minunati!

Anonim spunea...


Un prieten adevarat este cel care iti trece cu vederea esecurile si iti tolereaza succesul...
La multi ani fericiti alaturi de prieteni si oameni care conteaza!
Doar ganduri bune,
Agripina

Anonim spunea...

Incepusem deja sa caut cartea in librariile online :))
Frumos cadou!
La multi ani minunati!
Cristina

Anonim spunea...

La multi ani!!!