luni, 3 noiembrie 2014

Relatia mea cu maturitatea

Alerg constant dupa timp. Nu-i gasesc picioarele sa-l prind, nu stiu de unde sa-l apuc si cum sa-l mai rog sa stea putin linistit.

Nu mi-am dorit maturizarea in mod special. Ne-am indragostit inconstient (ea poate mai convinsa decat mine) si m-a luat prin invaluire.

Am incercat sa ne obisnuim una cu celalta, dar chiar nu cred ca suntem compatibile. 

Ma sufoca, ma oboseste, ma streseaza si sunt multe orele in care tot ce-mi face este sa-mi lase un nod in gat. 

Stiu cum a inceput totul: m-am trezit intr-o dimineata si nu m-am mai simtit Dumnezeu. 

Brusc, lumea nu mai era a mea, nu mai aveam viitorul preconizat pe urmatorii 3 ani, nu stiam incotro sa ma indrept, aveam in jur cu cel putin doi prieteni mai putin. 

Imi era frica. Mie? 

Unde-mi era acum fermecatoarea Maturitate, cea care trebuia sa ma ajute sa-mi descopar sensul vietii si sa ma faca increzatoare? 

O pala umbra de-alea ei ma imbratisase si nu mai voia sa-mi dea drumul! 

Are planuri mari pentru mine! Nu pot s-o las, vreau, dar nu pot! E a mea si va imbatrani alaturi de mine, stiu asta deja. Dar pur si simplu am ajuns intr-un punct in care nu o mai suport!

Nu ma mai satisface!

Sunt nemultumita de relatia noastra. Ma brutalizeaza! E cruda!

Imi musca din suflet si ma face sa-mi descopar bucati din mine pe care nu voiam neparat sa le recunosc! Ma intristeaza si ma ingrijoreaza.

Am inteles, poate nu-s optimista convinsa in care credeam, dar tot ce mi-as dori este sa ia o pauza. 

Tanjesc la un moment de inconstienta si naivitate pura!

Rebeliune! Am obosit sa pun lucruri in balanta, sa evaluez riscuri vs beneficii, sa-mi fac o agenda, sa-mi organizez orele!

Avem nevoie de ragaz. Aia e, se intampla si celor mai buni! Nimeni nu zice ca toate maturitatile functioneaza la fel.

Cel mai probabil, o sa ne impacam. 

Am nevoie de timp sa ma obisnuiesc cu ea. Stiti voi, sa fiu complet lipsita de inhibitii in preajma ei. 

Apoi imi aduc aminte ca eu n-am timp, eu alerg constant dupa el...

Niciun comentariu: