joi, 14 iulie 2016

CUVINTE


Le am in suflet, in vene si in minte. 

Pe creier, infasurate de incheieturi, sub piele, lipite de oase. In artere si degetele de la picioare. Am cuvinte pe limba de-mi vine sa scuip constant. Prinse de dinti si cuvinte care-mi stau in gat si inima.

Ma sfasie, ma rup, ma gatuie, ma gadila, ma sufoca, ma alina, ma tin blocata, imi dau aripi, ma tempereaza, ma ajuta, ma formeaza, ma reprezinta. 
Am cuvinte pe unghii si pe buze. Am cuvinte pe care le tin in mine; vor exploda. 

Vad cuvinte in fata ochilor, ma culc in cuvinte si ma trezesc in cuvinte. 

Iubesc cuvintele. 

Cuvintele te fac mai bun sau mai rau, cuvintele te invata, cuvintele bucura, cuvintele dor. Cuvintele iti dau CURAJ. Am cuvinte de care mi-e frica, am cuvinte pe care le regret si cuvinte care m-au salvat. 

Uneori avem o relatie complicata, eu si cuvintele adica. Nu suna bine, nu sunt spuse corect, nu sunt indeajuns sau sunt prea multe. 

Am incredere in cuvinte, sunt mintita in cuvinte, sunt atrasa de cuvinte, sunt lasata prin cuvinte, sunt sensibila la cuvinte, sunt imuna la cuvinte, uneori indiferenta, chiar plictisita, dar niciodata satula. 
Lucrez in cuvinte si transform trairile in cuvinte. Complic prin cuvinte.

Si cand tac am mii de cuvinte. 

Am cuvinte pe care nu mi le-am dorit sa le vad sau sa le aud, am cuvinte uitate. Am prea multe cuvinte uitate. 
Am prea multe cuvinte.

Un comentariu:

Firma DDD spunea...

Cred ca cuvintele sunt cele mai puternice lucruri de pe aceasta lume, cu ele putem rani sau face pe cineva fericit.