luni, 24 octombrie 2016

Dragostea ei moderna

Sunt persoane pe care le-as citi mereu. In scris isi descopera sufletul si devin vulnerabile. Nu e o trasatura si de viata reala, imi zic ele. Textul de mai jos este scris de una dintre aceste persoane.

Anonim. Fara nume, fara poveste. Un personaj, o marturisire si un sentiment pe care-l ai la final de rand.



Dragostea mea se plimba acum prin buzunarele unor baieti pe care i-am iubit ba cand nu trebuia, ba cand nu voiam, ba cand nu voiau. Se plimba nestingherita pentru ca asa i-a fost dat sa umble. 

Prin maneca lui V care habar n-avea ce gafa a facut, prin portofelul lui A, care nu stie ca l-am iubit 10 minute intr-un bar sau printre monedele lui B care n-a stiut ce sa faca cu noi cand ne era mai bine.
Dar eu o las sa umble, ii stiu apucaturile si n-o tin priponita.

Poate nici n-am cunoscut iubirea - cuvant prea mare pentru palmele mele mici, obisnuite sa stranga in ele sentimente de barbati-pustani, care mi-au dat prea mult cand tot ce voiam era doar sa fur un pic (cum furi deochiul de la babe) si prea putin cand voiam cam totul. Dar am cunoscut suficient cat sa am dragostea.

Cand am cerut si acceptat sa scriu despre dragostea mea moderna, mi-am zis ca o sa fie despre toti barbatii pe care i-am iubit cum am putut eu mai bine la momentele respective. 

Stramb, golas, exagerat si modern. 

Acum, e mai degraba o radiografie a dragostei fast food. Primesc ce e la oferta, primesc si cu jucarie pentru copii, primesc si dau la schimb ce am mai de pret. Dau nopti si zambete si pahare de vin si primesc si inghit totul ca pe ultima rasuflare. Dar e inca sanatos. 

Am 28 de ani de dragoste si ma simt castigata. Am castigat nopti pe care nu mi le mai da nimeni inapoi, am fortat note pe care nu mi le mai canta nimeni.

"Esti un dobitoc si sper sa ne mai vedem." - asa mi-am incheiat ultima dragoste care a durat 3 ore si 20 de minute. Marea dragoste ii spun. E mare mai mult pentru ca am trait in ore cat n-au trait altii in luni (sau ani? nu vreau sa fiu pesimista), si nu pentru ca mi-ar fi dat el prea multe la schimb.

3 comentarii:

Dezinsectie Bucuresti spunea...

Foarte frumos! Sper sa reusesti sa-i faci si pe altii sa se uite cu alti ochi la iubirile nereusite pentru ca cu mine ai reusit!

blog-mania.ro spunea...

Nu prea inteleg obsesia asta legata de DRAGOSTE (cu majuscule)
Avem relatii cu alte persoane - unele mai reusite, altele mai putin
Foarte rar se intampla sa apara si o iubire "totala". Daca apare, bucura-te de acea iubire. Daca nu apare, bucura-te de ce-ti ofera fiecare relatie in parte.
Restul e poezie

Reparatii aragaze spunea...

Reparatii Aragaze Bucuesti si Ilfov - Reparatii Aragaze Ieftin
Reparatii Profesionale de uz casnic montaj aragaze, plite, cuptoare electrice si pe gaz toate marcile: Indesit, Ariston, Whirpool, Ardo, Beko, Bosch, Gorenje, Zanussi, Artic, Ardo, Candy, Electrolux etc.
Reparatii aragaze ieftin.